Gondoltál arra, hogy miként fejleszthetnéd tovább a webshopod marketingjét? Ha már rutinosan építesz e-mail listákat, és azokat sikeresen beépítetted a PPC kampányaidba, talán itt az ideje valami újat kipróbálni. Az e-mail lista nemcsak a tömeges hírlevelek küldésére jó, annál sokkal több lehetőség rejlik benne, amit talán eddig nem használtál ki teljes mértékben.
Automatizált emailek: új szintre emelik az ügyfélkapcsolatokat
A különféle tranzakciós emailek — mint például a regisztráció vagy az e-mail cím megerősítése — hatékony eszközei lehetnek a személyre szabott kommunikációnak. Ezek az üzenetek egyéni igények szerint küldhetők ki, az ügyfél aktivitását követve vagy az alkalmazott triggerek alapján. Hogyan alakítjuk az automatizálást a lehető leghatékonyabbá? A megoldás az email listád szegmentálásában van, de ne feledkezz meg a google hirdetésekről sem!
A megfelelő szegmentálás lehetővé teszi, hogy más és más üzeneteket küldj például egy fiatal felnőttnek és egy családanyának. Gondolj bele: milyen lenne, ha egy személyre szabott kedvezményt kapnál a születésnapodon, amit kifejezetten neked ajánlanak fel?
Hatékony vásárlói elérés szegmentálással
A szegmentáció az eredményes értékesítés sarokköve. Ha például építőipari eszközöket akarsz promózni, sokkal hatékonyabb célzott emailt küldeni azoknak, akik már vásároltak ilyen termékeket.
Az automatizálás mellett érdemes foglalkozni az emlékeztetők küldésével is azoknak, akik félbehagyták a vásárlást, vagy kiléptek a fizetési oldalról.
Hűségprogramok ereje: visszatérő vásárlók motiválása
Hogy tapasztaltad, mennyire hűségesek a vásárlóid? Egy pontgyűjtő rendszer bevezetése segíthet megerősíteni a kötődést az áruházad és a vásárlóid között. Pontokat adhatsz minden egyes vásárlásért, amiket később beválthatnak különleges ajánlatokra vagy kedvezményekre. Ez nemcsak a vásárlói hűség erősítésére szolgál, hanem új vásárlókat is vonzhat.
Az ajánlói rendszerekkel kombinált hűségprogramok különösen hathatósak lehetnek, hiszen a vásárlóid további kedvezményekért ajánlhatják ismerőseiknek a webshopodat, ezzel növelve az elérést és az értékesítést.
Az online és offline világok összekapcsolása
Van köztetek, aki felismerte már, mennyi lehetőség rejlik az online kampányok offline vásárlásokra gyakorolt hatásában? Jellemzően az online vásárlások során szerzett adatok és ügyfélvisszajelzések révén további vásárlási ösztönzőket építhetünk ki, amiket személyre szabott ajánlatokkal vagy akciókkal használhatunk fel.
A Prioris marketingügynökség célja, hogy a legújabb megoldásokat kínálják ügyfeleik számára, hogy teljes mértékben kihasználhassák az online eszközök nyújtotta előnyöket. Elkötelezetten törekednek arra, hogy ügyfeleik az ajánlott stratégiák által javítsák üzleti eredményeiket és növeljék a vásárlói bázisukat.